برخورد پراید با تریلی در خواف ۲ کشته داشت + عکس اختتامیه پویش "نان و مهر" ویژه دانش آموزان مناطق محروم برگزار شد | توزیع ۶۰هزار صبحانه گرم در ۲۲۰ مدرسه خراسان رضوی خرید ملک ورثه‌ای چه دردسرهایی دارد؟ رییس کمیته امداد: ۳۰۰ هزار میلیارد ریال وام اشتغال به مددجویان داده می‌شود قتل اشتباهی در جنوب تهران (۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) عبدالرسول پورعباس سرپرست سازمان ملی سنجش شد تغییر روند رسیدگی به معافیت پزشکی سربازان تصادف شدید خودرو پراید و میکسر در بزرگراه پیامبر اعظم(ص)+تصویر جزئیات برگزاری مجدد نوبت اول کنکور ویژه داوطلبان سیل‌زده (۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) پیش‌بینی ورود ۱۴۵ هزار گردشگر سلامت به مشهد در سال ۱۴۰۳ مصرف کدام کنسروها ممنوع است؟ طرز تهیه کیک توت‌فرنگی با مارمالاد و کرم کاستارد + عکس کشف ۷۳ فقره سرقت ضبط و پخش خودرو در مشهد دستبرد ۸ میلیاردی به یک ساعت‌فروشی در مشهد ویدئو | فرود بدون چرخ یک هواپیمای باری در فرودگاه استانبول پیش‌بینی هواشناسی خراسان رضوی و مشهد (۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) | تداوم بارش‌های رگباری در مشهد چه مقدار آب برای سلامت کلیه‌ها لازم است؟ بهترین روش برای نو و تمیز نگه‌داشتن فرش‌ها علت چرخش مچ پا چیست؟ عوامل خطر «زوال عقل زودرس» را بشناسید
سرخط خبرها

تصادف زنجیره‌ای ۳۰ خودرو در آزادراه قزوین_کرج| ۲ نفر کشته و ۱۵ تن دیگر زخمی شدند + فیلم

  • کد خبر: ۱۶۸۸۰۶
  • ۲۱ خرداد ۱۴۰۲ - ۲۲:۳۷
تصادف زنجیره‌ای ۳۰ خودرو در آزادراه قزوین_کرج| ۲ نفر کشته و ۱۵ تن دیگر زخمی شدند + فیلم
تصادف زنجیره‌ای ۳۰ دستگاه خودرو در لاین شمال آزادراه قزوین-کرج ۲ کشته و ۱۵ زخمی برجای گذاشت.

به گزارش شهرآرانیوز، امروز طی ۲ حادثه رانندگی که در آزادراه قزوین-کرج و جاده ترانزیت فارسجین به قروه رخ داد، ۳ نفر کشته و همچنین طی یک حادثه غرق‌شدگی در رودخانه زیاران شهرستان آبیک یک نفر دیگر هم در استان قزوین کشته شده و در نهایت در این ۳ سانحه ۱۶ نفر مصدوم شدند.

در مهمترین حادثه امروز طی یک تصادف زنجیره‌ای ۳۰ دستگاه خودرو در لاین شمال آزادراه قزوین-کرج به هم برخورد کردند که در نهایت بر مبنای اعلام مرکز اورژانس پیش‌بیمارستانی استان قزوین ۲ نفر در این تصادف زنجیره‌ای کشته و ۱۵ نفر مصدوم و مجروح شدند.

علت این حادثه از سوی پلیس راه استان قزوین بارندگی و لغزنده شدن سطح آزادراه عنوان شده و آنچنان که عنوان شده در این تصادف زنجیره‌ای ۲ تریلی کشنده و یک دستگاه اتوبوس مسافربری به هم برخورد کردند.

همچنین در حادثه تصادف دیگری که در محدوده شهرستان تاکستان در جاده ترانزیت فارسجین به قروه اتفاق افتاد، یک دستگاه سواری پراید با یک دستگاه کامیون برخورد کرد که در این سانحه رانند پراید در دم جان داد و راننده کامیون هم مصدوم شد.

همچنین عصر امروز هم سازمان آتش‌نشانی شهرداری قزوین از غرق شدن یک نوجوان ۱۵ ساله در رودخانه زیاران از توابع شهرستان آبیک خبر داد. بنا به گفته حمیدرضا ململی سرپرست معاونت عملیات سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قزوین جسد بی‌جان نوجوان ۱۵ ساله که در رودخانه واقع در زیاران از توابع مرکزی شهرستان آبیک قزوین غرق شده بود، از سوی تیم غواصی سازمان آتش نشانی قزوین از آب گرفته شده است.

منبع: تسنیم

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->